Культурно-мистецьке життя та національно-громадські ініціативи

Виховний і ціннісно-орієнтаційний процес на цикловій комісії правознавства та  здійснюється відповідно до ключових освітньо-виховних і ціннісних пріоритетів чинних державних документів про організацію освіти і виховання, зокрема «Стратегії національно-патріотичного виховання», «Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» та інших.

Основні завдання виховної роботи циклової комісії зосереджує щодо досягнення таких показників:

  1. перебудова навчально-виховного процесу на засадах розвивальної педагогіки, спрямованої на виявлення та найбільш повне розкриття потенціалу здобувачів освіти, з урахуванням їх вікових та психологічних особливостей;
  2. забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин, створення умов для вивчення іноземних мов;
  3. побудова виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку здобувача освіти, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності;
  4. забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводження навчально-виховного процесу;
  5. посилення мовної, інформаційної, екологічної, економічної, правової підготовки здобувачів освіти;
  6. створення безпечного освітнього середовища;
  7. забезпечення функціонування ефективної системи інклюзивної освіти;
  8. подолання імперсько-тоталітарних рудиментів у суспільній свідомості та зумовлених русифікацією, нищенням української духовно-культурної спадщини та історичної пам’яті розбіжностей в уявленнях про історичне минуле, зокрема про тоталітарну добу, голодомори і політичні репресії;
  9. формування національного мовно-культурного простору на основі утвердження державної мови, стійкості його ціннісної основи перед зовнішнім втручанням;
  10. формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян на основі духовних цінностей Українського народу, національної самобутності;
  11. сприяння створенню, розвитку, підвищенню якості, а також популяризації україномовного культурно-інформаційного продукту та забезпеченню доступу до нього.

З-поміж основних ціннісно-виховних і громадських заходів, організатором і співорганізатором яких виступає циклова комісія слід назвати такі:

  1. Брейн-ринг для здобувачів освіти з нагоди святкування Дня Європи та Дня науки в Україні (куратори груп);
  2. Брейн-ринг для здобувачів освіти з нагоди святкування Дня Конституції України (Д. Л. Стрілко);
  3. Організація та проведення Посвяти в здобувачі освіти (всі викладачі);
  4. Участь в заходах до Дня визволення Полтави від фашистських загарбників (куратори академічних груп);
  5. Підготовка здобувачів освіти до інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?» (С. П. Товста);
  6. Організація та участь в загальноміському заході «Полтава-вишивана: хода єдності та миру» (куратори академічних груп);
  7. Організація та проведення заходів до Дня захисника України (куратори академічних груп);
  8. Відкрита лекція для учнів шкіл «Булінг та кібербулінг: сутність та можливості протидії»;
  9. Відкрита лекція для учнів шкіл «Соціальні мережі та інформаційна гігієна» (В. С. Стеблянко);
  10. Екскурсія для здобувачів освіти 1 курсу до Полтавського краєзнавчого музею імені В. Кричевського (В. С. Стеблянко);
  11. Участь здобувачів освіти 1 курсу в фізико-математичному круглому столі в ПНПУ імені В. Г. Короленка (В. С. Стеблянко);
  12. Зустріч з провідними фахівцями-юристами Полтави (С. П. Товста);
  13. Покладання квітів присвячене Дню пам’яті і примирення (куратори академічних груп);
  14. Виховні заходи за місцем проживання здобувачів освіти у гуртожитку (В. Ф. Коваленко, С. П. Товста) та інші.

Згідно концепції виховної роботи головною метою виховання здобувачів освіти при здійсненні викладачами  навчального процесу було сприяння розвиткові самостійної, свідомої, високоосвіченої, соціально активної особистості, яка б розуміла свою особисту відповідальність за долю Української держави і суспільства, була готовою реалізувати свої знання, здатної до саморозвитку і самовдосконалення.

Робота кураторів навчальних груп організовується згідно з Концепцією виховної роботи і Положенням про куратора. Аналіз їхньої  діяльності свідчить про те, що куратори з належною відповідальністю ставляться до виконання покладених на них обов’язків. Кураторами академічних груп постійно проводиться робота з аналізу дотримання дисципліни, поточної успішності та забезпеченості літературою з навчальних дисциплін. Відповідно до проведеного аналізу успішності на рівні циклової комісії заохочуються відмінники навчання. Куратори також наполегливо працюють над виконанням завдань національного, правового та культурного виховання. Вони цікаво і змістовно проводять заходи з нагоди державних свят, пам’ятних подій і дат у житті українського народу.  Протягом року активно проводиться соціальна і волонтерська робота. Куратори здійснюють належний контроль за підтриманням внутрішнього порядку в аудиторіях, закріплених за кожною академічною групою.

Одним із важливих напрямків роботи кураторів навчальних груп є увага до здобувачів освіти з особливими потребами та створення сприятливої атмосфери в академічних групах, підвищення толерантності серед здобувачів освіти.